Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Convocatòria extraordinària de carrera professional 2018-2022

Procediment extraordinari d'accés o progressió en la carrera professional del personal estatutari del Servei de Salut de les Illes Balears 2018-2022.

Codi SIA

3125205

Persones destinatàries

Personal estatutari que ha treballat o treballa actualment en el Servei de Salut de les Illes Balears.

Termini per a resoldre i notificar

6 mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

No

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General de l'IB-Salut

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Sol·licitud de participació a la convocatòria

Requisits

· Estar en situació de servei actiu al Servei de Salut de les Illes Balears o en qualsevol altra situació administrativa que suposi reserva de lloc o de plaça a les dates de tall de cada any.

· Haver prestat serveis un període mínim de cinc anys a la mateixa categoria des de l'accés al nivell de carrera immediatament anterior o des de l'accés a la categoria en el supòsit d'accés al nivell I.

· Tenir reconegut el nivell immediatament anterior quan es tracti daccedir als nivells II, III o IV, respectivament.

· Formalitzar la sol·licitud en el termini establert i adjuntar-hi la documentació justificativa quan sigui necessària.

Documentació a presentar

Respecte dels serveis prestats fora del Servei de Salut de les Illes Balears o els serveis prestats com a funcionari del Servei de Salut, s'hi ha d'adjuntar un original o còpia autèntica dels serveis prestats expedit per l'òrgan competent. En aquest certificat hi ha de figurar la categoria, el cos, l'escala o l'especialitat, si escau i el subgrup o grup de classificació a què pertanyi.

Termini màxim

Vint dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació de la resolució de convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de l'IB-Salut

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Salut de les Illes Balears (IB-SALUT)

C/ de la Reina Esclarmunda, 9. Tel.: 971175600 - Fax: 971724660

(miguel.mascaroartigues@ibsalut.es)

X

Esmena de soli·licitud

Requisits

Haureu de fer l'esmena en cas de rebre requeriment d'esmena per part de l'IBSALUT en relació amb la vostra sol·licitud

Documentació a presentar

La documentació a presentar serà l'especificada al requeriment d'esmena per part de l'IBSALUT

Termini màxim

El termini establert al requeriment d'esmena per part de l'IBSALUT

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General de l'IB-Salut

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Salut de les Illes Balears (IB-SALUT)

C/ de la Reina Esclarmunda, 9. Tel.: 971175600 - Fax: 971724660

(miguel.mascaroartigues@ibsalut.es)

X

Al·legacions a llista provisional d'admesos/exclosos

Requisits

Realitzar al·legacions a llista provisional d'admesos/exclosos en cas de disconformitat de la persona interesada.

Documentació a presentar

Models:

Termini màxim

El termini establert a la publicació de llista provisional d'admesos i exclosos.

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu dur a terme aquest tràmit mitjançant un dels canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica (*obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques), fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ave permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració Autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració Local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració Autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei d'Avaluació i Carrera Professional

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Salut de les Illes Balears (IB-SALUT)

C/ de la Reina Esclarmunda, 9. Tel.: 971175600 - Fax: 971724660

(miguel.mascaroartigues@ibsalut.es)

X

Presentació de documentació complementària a la sol·licitud

Requisits

Respecte dels serveis prestats fora del Servei de Salut de les Illes Balears o els serveis prestats com a funcionari del Servei de Salut, es haurà d'adjuntar un original o còpia autèntica dels serveis prestats expedit per lòrgan competent. En aquest certificat haurà de figurar la categoria, el cos, l'escala o l'especialitat, si escau i el subgrup o grup de classificació a la qual pertanyi.

Documentació a presentar

Certificat de serveis prestats a altres administracions

Termini màxim

L'establert a les bases de la convocatòria

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei d'Avaluació i Carrera Professional

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Salut de les Illes Balears (IB-SALUT)

C/ de la Reina Esclarmunda, 9. Tel.: 971175600 - Fax: 971724660

(miguel.mascaroartigues@ibsalut.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Servei de Salut de les Illes Balears (IB-SALUT)

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar